Rower:Author

Niedzielny wypad do WPN

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · dodano: 19.08.2009 | Komentarze 0

Trasa wraz ze śladem GPS oraz zdjęciami na blogu Krzysztofa: Niedzielne Rozkręcenie

Po trasie z Częstochowy do Poznania wstałem dość późno. Z początku było dobrze, nie czułem większego zmęczenia, nic nie bolało, ale kiedy tylko spróbowałem podnieść 4 litery z łóżka okazało się że nie jest aż tak dobrze. Kostka się odezwała - dała znać że nie ma chęci na jakikolwiek wysiłek.
Rozmowa z Krzysztofem i umówiliśmy się na coś dość łatwego po terenach zalesionych. Godzina wyjazdu 12:15, miejsce spotkania: Malta
Pojechaliśmy wzdłuż Warty na Dębinę, następnie Luboń, Puszczykowo (tu przerwa na pyszne lody). Dalsza trasa to Mosina, Dymaczewo i do brzegu jeziora dymaczewskiego, dalej czarnym szlakiem wzdłuż jeziora, za miejscowością Łódź nie kontynowaliśmy trasy wzdłuż j. witobelskiego, odbiliśmy w prawo do czerwono znakowanego szlaku (pierścień wokół Poznania) kawałek pierścieniem a następnie kolejny raz odbijamy w lewo na rozwidleniu ścieżek w kierunku j. Góreckiego i wyspy zamkowej. Chwila przerwy, fotka ruin zamku na wyspie i dalej wzdłuż jeziora
na jego przeciwległy brzeg. Następnie kawałek pod górę i ścieżką wzdłuż drogi do Puszczykowa. W Puszczykowie kolejna przerwa na uzupełnienie płynów i dalej na Poznań przez Luboń, Dębinę, wzdłuż oś. Piastowskiego na Maltę.
Tu jeszcze chwila rozmowy i wracamy już do domów.