Rower:Author

W poszukiwaniu licznika

Niedziela, 6 września 2009 · dodano: 06.09.2009 | Komentarze 0

Po tym jak ukończyłem maraton, pojechałem na moment do domu nieco się przebrać i umyć rower. Następnie wróciłem na teren Malty, aby chwile jeszcze tam pobyć. Po wręczeniu pucharów zwycięzcą i losowaniu nagród dla uczestników maratonu, nic nie wygrałem ;(. Ruszyłem w kierunku doliny Cybinki, na błotnistą ścieżkę. Po drodze spotkałem jeszcze dwóch rowerzystów podążających w kierunku mety, za drugim z nich jechał quad - rowerzysta ten zamykał stawkę.
Podejrzewałem że gdzieś w rejonie krzaka dzikiej róży, w który wjechałem będzie mój licznik. Liczyłem ale pewności mieć nie mogłem. Pojechałem trasą maratonu, tyle że do końca j. Swarzędzkiego pojechałem ( w przeciwnym kierunku do wytyczonej trasy)
Po zrobieniu paru fotek błotka - zamieszczone w relacji z maratonu. Dotarłem do krzaka, ponownie powitał mnie niezbyt miło, kiedy usiłowałem w trawie w jego okolicy odszukać zgubę. Po paru minutach poszukiwań w końcu odnalazłem. Leżał sobie i czekał za mną, a róża go pilnowała.
Pojechałem dalej w kierunku na Uzarzewo, do zjazdu, tu kolejna seria fotek. Próba podjechania okazała się daremna, musiałem wepchnąć rowerek.
Później skierowałem się na Gortatowo i Swarzędz, kawałek asfaltem przez Swarzędz i powrót od strony Nowej Wsi na Maltę i do domu.