h km/h:
Rower:Author

W baśniowej krainie

Sobota, 10 października 2009 · dodano: 12.10.2009 | Komentarze 5

Jest to fragment trasy MRU jaką pokonałem z Krzysztofem w ubiegłą sobotę , jednak zasługiwał na osobny wpis.

Jedziemy w nieznane aby już niebawem znaleźć się w baśniowej krainie, krainie nie z tego świata.

Baśniowa kraina © toadi

Pnącza które na krótkim odcinku lasu szczelnie okryły wszystkie pnie drzew tworzą coś wspaniałego, niespotykanego, wszystko co tego dnia widzieliśmy blednie przy tym dziwie natury. A wszystko to za sprawą Dławisza amerykańskiego.

bajkowa kraina © toadi

leśna ścieżka przez bajkową krainę © toadi

baśniowa kraina © toadi

las zachwycił nie tylko mnie, takie pnącza to coś niezwykłego, a w dodatku w jesiennych już barwach © toadi

pnącza skręcają się w prawo, prawoskrętnie wyglada to jak stara lina porzucona gdzieś w lesie © toadi

Kraina z baśni © toadi

Jak to ujął Krzysztof: Kraina Narnii © toadi

Sprawca tego pięknego lasu © toadi

W środku są czerwone kulki nasion, ale zewnętrzna osłona pęknie i uwolni je dopiero kiedy w pełni będą dojrzałe © toadi

Nasiona i liście z bliska w blasku flesza © toadi

Dławisz kiedy zacznie oplatać młode słabe drzewo zniszczy je. © toadi

I jeszcze jedna fotka © toadi

Pnącze to dorasta do 20 metrów, roczne przyrosty to 2 do 3 metrów © toadi

Pomimo iż było cudownie musieliśmy opuścić te bajkową krainę, było zbyt późno a i pierwsze krople deszczu zapowiadały iż większy deszcz się zbliża.