Rower:Author

Do BCM`u

Środa, 28 października 2009 · dodano: 01.11.2009 | Komentarze 3

Czwartek ładna pogoda, chwila czasu i pomimo że dzień już powoli miał się ku końcowi postanowiłem wyjechać na chwilkę do Puszczykowa, a dokładniej do sklepu po ciuchy na zimę. Cóż co dzień to chłodniej, a letnie ciuszki już się nie sprawują w tę pogodę najlepiej.
Górnym tarasem Rataj dotarłem do R.Starołęka później ku mostowi kolejowemu na Starołęce, Dębina, Luboń, kawałek wzdłuż Warty, później powrót na trasę Poznań-Mosina i w Starym Puszczykowie, kawałek pod górkę do BCM`u.
Dłuższa chwila spędzona w sklepie i po dokonaniu zakupów: długie ocieplane spodnie plus ochraniacze na buty, ruszam w drogę powrotną do domu, zapadał już zmrok, więc chciał nie chciał oświetlenie roweru okazało się nieodzownym i pomocnym gadżetem, zapewniającym bezpieczeństwo, lub iluzje takowego.
Już zbyt wiele nie kombinując wracałem drogą i ścieżką rowerową do Poznania i domu. Wróciłem około 18:00.

Zdjęć specjalnie nie robiłem, lecz urzeczony pewnym widoczkiem jedno pstrykłem :)
Jesień w Poznaniu © toadi
Kategoria do 100 km

Rodman
| 19:35 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj słoneczko ładnie wydobyło barwy z tego zakątka, w BCM trzeba się mocno trzymać za kieszeń ... tyle tam fajnych rzeczy :))
też mam "skarpety" na buty z Nowatexu, spisują się fantastycznie, wystarczy 1-dna normalna skarpeta i jest w miarę ciepło w bucie, chociaż w spodniach ocieplanych chyba bym się ugotował ;P
jeżdżę na zwykłych długich "Vezuvio" (super poducha !) i jest ok ;)
JPbike
| 18:45 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Aleś średnią wykręcił ... o tej porze masz szczyt formy ? :D
Maks
| 12:41 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Faktycznie fajna fotka ;)
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa waczy